Pages

Ads 468x60px

Featured Posts

3 Temmuz 2014 Perşembe

Kerhane orospusu Gökhan Gümüş - Dolandırıcı Mitolocya Hacklinksatis.com Dolandırıcı şebeke

USTA DOLANDIRICI Faroz r10.net'den Dolandırıcılık suçuyla banlanmıştır hemde sınırsız şekilde !
www.anindaukashbozdur.net Mağdurları

http://www.r10.net/members/75254-faroz.html r10 üyeliği budur ben hernekadar üyeliğim olmadığından giriş yapıp göremesemde banlandığı haberi geldi , Çok mutlu oldum çünkü kendisini herkeze sürekli Sütten çıkmış ak kaşık gibi sunan Faroz yani diğer nickleri ile Margu , Mitolocyawww.hacklinksatis.com'un sahibi.

Bana sürekli webmaster sitelerinden banlandığımı yüzüme vuran bu sikişmişin evladı , Kendisi profesyonel dolandırıcı idi www.anindaukashbozdur.net Sahibi olan bu Gavatın iletişim bilgileri aşağıda verilmiştir Ukash yoluyla dolandırılan insanlar bu gavata dava açmak istiyorsalar aşağıdaki bilgilerden yaralanabilir

Googleden bakabilirsiniz hakkında onlarca şikayet konusu var ve herkez bu adamdan şikayetçi ancak adamlar bilgilerine ulaşamıyor doğal olarak :) götveren kendisini iyi sakladığını sanıyordu Bu adama suç duyurusunda bulunmak istiyorsanız aşağıdaki bilgiler size yeterli olacaktır  https://www.google.com.tr/search?client=opera&q=anindaukashbozdur.net&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Adı: Gökhan
Soy adı: Gümüş  (sanalda soy adını ER olarak tanıtıyor)
Yaşadığı yer: Trabzon
Mitolocya (Gökhan,Faroz,Margu) nın facesi: https://www.facebook.com/canpet.koyu
CEP Numarası: 0507 580 23 67
Dolandırıcının maili: destek.op@hotmail.com
Dolandırıcının akbank hesbıTR070004600591888000046318
Karısının adı: Filiz gümüş (Karısının akbank hesabına topluyor çarptığı paraları)
Karısının Facesi: https://www.facebook.com/profile.php?id=100006023260038 ( Ailenin bir suçu yok ancak senin gibi anasını siktiğimin pezevengine bu azbile ;))

Dahası var bende gavat oğlu gavat :) götünü sakladığını sanıyorsun ama herşeyini ele geçirdim , gördünmü ben senin gibi başkalarının profilini koymuyorum :D


Ey gavat oğlu gavat eşinin resimleri ve daha birçok şey bende ey gavat oğlu gavat senin birde kızkardeşin var bu bütün gümüş ailesinin bilgileri elimde gavat. ancak vicdanım el vermiyor bunları yayınlamaya ailenin suçu yok eminim onlarda senin nekadar pislik bir dolandırıcı olduğunun farkında değildir , pis işlerine eşini bile karıştırdığına göre etek giyip gezmen gerekir sana sadece bu yakışır , karadenizlilerden pislik çıkmaz kolay kolay ancak senin kanın bozuk sanırım.

Haaa burda bu bitmedi senin amına çakacağım daha yeni başlıyor herkez öğrenecek senin Dolandırıcı olduğunu duymayan kimse kalmayacak , bütün dolandırıcılık sitelerinin amına koyacağım hepsini cehenneme yollayacağım dostum :) önce hacklink sitelerinden başlayacağım sonra şu tanıtım yazısı sitelerine girişeceğim :) milleti dolandıramayacaksın bukez vicdan bekçiliği bende orospu çocucuğu dolandırıcı seni alnında leke gibi kalacak bu dolandırıcı damgası hani orospulara vesika verirler ya sanada dolandırıcı vesikası çıkartacağız.

http://faroz-gumus.blogspot.com.tr

22 Şubat 2014 Cumartesi

Erotik film izle

Dünyada film izleme sektörü geçmiş yıllara göre ziyadesiyle artmış durumdadır, büyük film şirketleri ve kartelleri hızla değişen dünyaya ayak uydurabilmek için özel yetiştirdikleri adamlarını halk içine bırakıyor tıpkı sosyal analiz yapar gibi ! bu film ajanları liselere , üniversiteler , cafelere , barlara , sokaklara giriyor ve dünyadaki değişimi temelden okuyor, Holywood'da her saat belkide yeni bir film çekliyor ve bunların çok azını bizler sinemada görüyoruz çünkü birçok çekilen film amatör seviyede kalıyor ve ancak televizyonlara pazarlanabiliyor, bunun yanında bildiğiniz gibi amerika birleşik devletlerinde birde + 18 film pazarı var buna kısaca playboy diyorlar, playboy yani bir nevi erotik sinema pazarının en büyük ortaklarından birisi olan donald duck tamamen bu sektörle ilgilenmeye karar verdi, kendisini izlediğimiz çizgi filmlerden'de hatırlayacaksınızdır, sinema'nın en büyük yatırımcılarındandır.  amerikada bu işlere nasty denir yani yaramaz sinema :) ve senede yaklaşık 15 trilyon dolar dönen bir sektördür ! artık ekonomik hacmini siz düşünün. Her ay onlarca film izliyoruz ve bu filmlerde yüzlerce erotik sahneler yer almakta, bu demek oluyorki erotizm sinemanın olmazsa olmazı ! yetişkin film izlerken yanınızda kimsenin olmasını istemezsiniz ve herzaman en iyisini ararsınız, türkiyedede erotizm son yıllarda bu sebeblerden ötürü çok gelişmeye başladı ! buna bağlı olarak internet ortamında birçok film sitesi açıldı bu film sitelerinden erotik filmler barındıran en bilindik site http://www.film1film.com olarak göze çarpıyor, bu siteyi tavsiye ediyoruz  aradığınızı bulacağınızdan emin olabilirsiniz.

17 Aralık 2013 Salı

Web tasarım


Web tasarımda müşteri memnuniyetinin yanı sıra birde müşterinin dahil olmadığı alanlar var. Bunlar tabii ki web sitelerinin görünmeyen yüzü olan yazılım kısmıdır. Yazılım konusunda web site sahibi kendi açısından şöyle bir şey olsun böyle bir şey olsun diyemez. Bu işi uzmanına bırakır ve yazılımcı kendi tarzında kendi yöntemleriyle istenilen web sitesini çıkartır. Fakat müşteri görmüyor diye yazılım kısmında bir yerleri eksik yapmak veya bir yerlerde ki hatayı görmezden gelmek aman buda olmasın zaten müşteri anlamaz demek kesinlikle işine önem vermeyen insanların veya daha doğrusu yazılımcıların işidir. Gökçe Bilişim sistemli yapısıyla ve her işi kendine yapıyormuş gibi yazılımdan grafiğe her konuda en ince ayrıntısına kadar düşünerek yapmaktadır. Yazılım konusundan her şeyin ihmali olabilir fakat güvenlik açıklarının ihmali olmaz. Bildiğimiz üzere dünyada binlerce irili ufaklı hacker grubu bulunmakta ve bu hacker grupları kendilerine kurban web siteleri aramaktadır. Genel olarak web sitesi yaptırmak isteyen biri o web sitesinden para kazanmak ister. İnternet üzerinde para kazanmanın yolu da e-ticaret sistemleridir. Gökçe bilişim müşterilerine isterse e-ticaret sistemleri de açabilir ve bunu yazılım açısından en uygun ve en güvenilir şekilde teslim eder. Çünkü e-ticaret sistemlerinde ki en ufak bir açık o web sitesinin müşterisinin soyulması veya dolandırılması anlamına gelir. İş böyle olunca o web sitesi müşterisi tarafından bir dolandırıcı bir soyguncu damgası yiyebilir. Gökçe bilişim ile çalışan onlarca e-ticaret sitesi şu ana kadar hiçbir sorun görmemiş tüm referansları tarafından övgüye mazhar olmuşlardır. Bu gururu taşıyan Gökçe bilişim yılların tecrübesini dürüstlük ve doğrulukla taşımış daha nice yıllar sizlere hizmet etmek için uğraşacaktır. Yıllar boyunca birikimin yanında bu birikimde ki dürüstlük ve doğruluk çizgisini hiç saptırmayan Gökçe Bilişim daha bir çok alanda hizmet vermektedir. Bunların başlıcalar seo hizmetleri, grafik tasarım, adwords hizmetleri ve mailing sistemleridir. Bir çok alanda başarı sağlamak geniş bir ekip çalışmasıyla sağlanabilecek bir iştir. Bu ekibi kontrol etmek ise sağlam bir yöneticinin harcıdır. Bu işi alnının akıyla yapan firmamız kendini daha bir çok alanda geliştirmeye devam edecektir. Sizlerin memnuniyeti bizim başarımızdır.

1 Aralık 2013 Pazar

Flash oyunlar

İnternet çağı başladığın dan beri Oyun çağıda artık çok daha ileriye gitmiştir , çünkü eskiden oynadığınız Atari türü kasetli oyunları herkez bilir ve tam bir klasiktir ancak internet nezaman hayatımıza girdi işte ozaman atari oyunlarına güle güle deme vakti gelmişti birçok türde oyun çıktı internet bağlantı hızı arttıkça Online oyunlarda adeta patlama oldu ve özellikle Flash oyunlar çok popüler oldu çocuklar için en ideal oyunlardı ayrıca en güvenli oyunlardır , biz şöyle düşünüyoruz internet deniz gibi oyunlar köpek balıkları gibidir ama biz sizin çocuklarınız için bir havuz yaptık ve bu havuz çok güvenli oyunlardan oluşuyor çünkü bizde sizin çocuklarınızı düşünüyoruz, ve havuzdaki oyunlar boş ve kötü oyunlar değildir çoğu zeka gelişimine katkıda bulunan oyunlardır. Çocuklarınıza oyunu yasaklarsanız bu çok yanlış birşeydir çünkü bu zaman artık internet zamanı ve hız zamanı , çocuklar için okul yetmez ayrı bir aktivite gerekir bunun için Zeka oyunları bulup oynayabilirler sitemizde, beyinleri sürekli aktif kalır okuldaki dersleri çok daha iyi duruma geleceğini göreceksiniz eskiden aileler oyun oynamaya karşı gelirdi ancak şimdiki oyunlar böyle zararlı türden Flash oyunlar değildir, Oyun siteleri sadece çocuklar içindir ve http://www.oyunlarmod.com sitemiz tamamen sizin çocuklarınız içindir güvenle sitemizde çocuklarınız oyunlarını oynayabilirler oyun oynayın aktif kalın..

17 Mayıs 2013 Cuma

Dubai hakkında herşey ihtişamlıdır


‘İlk, en yüksek, en derin, en pahalı, zengin, egzotik’ kelimeleri bu şehir için yaratılmış gibidir. Başka nerede yedi yıldızlı bir otel bulabilir, dünyanın ülkeleri şeklinde 200 adet insan yapımı bir ada dizisini ziyaret edebilir veya dünyanın en yüksek binasına çıkabilirsiniz?
Tüm bu modernliğin ortasında, plaj veya bir iş toplantısı sonrasında bir butiğe, bir golf turuna veya seçkin bir teppanyaki restoranına giderken asırlık çarşılar hala sıkı pazarlık etmek isteyenleri cezbeder. Ve tüm bunlara rağmen, muhteşem çöle sadece birkaç kilometre girildiğinde hala serbestçe dolaşan develer görülebilir.
Dubai’nin her yerinde canlı ve kozmopolit bir hava vardır, örnek olarak geleneksel abra teknelerinde sürekli değişen bir turist grubu ile sariye sarınmış Hintliler ve tertemiz geleneksel kıyafetleri (dishdash) ile gösteriş yapan yerlileri yan yana görebilirsiniz.
Dubai’nin dışında hayat daha gelenekseldir ve daha yavaş bir hızda akar.Dağların çorak güzelliğini keşfederken veya BAE’nin Doğu kıyılarında dolaşırken ortak bir dile sahip olmasalar bile arkadaş canlısı ve sohbet etmeye istekli insanlarla karşılaşırsınız.
Dubai Hakkında Bilgiler
Dubai Hakkında Bilgiler
Dubai’de ne giyileceğinden ne zaman gidileceğine ve yanınıza ne alınacağına kadar Dubai hakkında her şey. Dubai Hakkında Bilgiler
Dubai kültür ve geleneği
Dubai kültür ve geleneği
Dubai ve Müslüman gelenekleri hakkında bilmeniz gereken her şeyi keşfedin. Dubai kültür ve geleneği
Dubai tarihi
Dubai tarihi
Son elli yılda çarpıcı biçimde değişmiş olmakla beraber Dubai’nin geçmişi tarih öncesi döneme uzanır. Dubai tarihi
Dubai’yi Keşfedin
Dubai’yi Keşfedin
Arabayla, otobüsle, yaya olarak veya metro ile Dubai’de nasıl dolaşılır. Dubai’yi Keşfedin
Dubai’nin Bölgeleri
Dubai’nin Bölgeleri
Şehirden çöle, Dubai’de sizi neler bekliyor ve Dubai’ye nasıl gidilir. Dubai’nin Bölgeleri

Dubai hakkında daha fazlasını öğrenmek oldukça kolay - sadece video tanıtımlarımızı seyredin. Burada Dubai’de alışveriş, yemek, spor, iş, aile/çocuklar, gece hayatı ve gezinti hakkında videolar ve resimler yer almaktadır – erişim için sadece aşağıdaki uygun linkleri tıklayın. 

Dubai About



This is a list of completed and under construction hotels in Dubai. Dubai leads the ranking of the worlds highest hotel occupancy rate. In 2006 Dubai hotel occupancy rate was 86% which is highest ever in Dubai.[1] In 1993, the city has 167 hotels with 9,383 rooms, while the number shot up to 272 hotels and doubled the number of rooms to 23,170 in 2002. In 2005 it increased to 28,999 rooms.[2] In 2008 the hotel rooms jumped to 43,419 with 6,105,813 hotel guests with 70 percent occupancy rate. In 2009 the hotel rooms increased to 58,188 and in 2010 it jumped to 67,369 rooms an increase of 9,181 rooms in one year due to the massive rise in visitor arrivals.[3][4] Dubai hosted a record 10 million visitors in 2012, an increase 9.3 % from last year.[5]
As of 2013, more than 32,686 hotel rooms has been planned, including 17,162 hotel rooms under construction.[6][7] Whereas 30 new hotels opened in 2010.[7]
In January, 2010 the occupancy rate takeoff at 81 percent, the second highest ever for Dubai, however throughout the year the occupancy rate was settled at 71 percent an increase of one percent from 2009.[8][9] However, the city’s hotels witnessed a decline of 4.2 per cent in revenue per available room (RevPAR) reached $ 154 million in 2010.[9]
Following are the figures according to The Department of Tourism and Commerce Marketing (DTCM):[7]
  • Number of hotels in Dubai in September 2010 was 566, an increase of 7% from 530 in 2009.
  • In 2012, Hotel Revenues increased by 17.9% at AED 18.82 billion.[10]
  • In 2012, Hotel Guests numbered to 9.96 million an increase of 9.5% compared with 9.1 million in 2011.[10]
  • Hotel apartments occupancy rate increased from 67.2% in 2009 to 68.8% for 2010

Dubai hotel

Extended list of discount hotels and accommodation in Dubai - A wide range of affordable accommodation and secure hotel reservation service provided by HotelClub Dubai.